Nákupný košík je prázdny
V dnešnej dobe míňa čoraz viac ľudí peniaze na internete. Firmy stále viac investujú do webovej reklamy, zákazníci stále viac nakupujú cez internet. Efektivita internetových projektov je dobre merateľná a to hneď v niekoľkých smeroch.
Firmy investujú do internetových projektov poväčšine tematicky spojených s ich činnosťou, a to predovšetkým pre zvýšenie povedomia
o značke. Prínosy potom vyplývajú zo samotnej podstaty zvyšovania povedomia o značke.
Vytvorením internetového projektu všetko ešte len začína. Je nutné sa o neho starať a skrášľovať ho, prinášať nové informácie, produkty a služby v rámci tejto pobočky a samozrejme investovať do jeho propagácie, rovnako tak, ako u klasickej kamennej pobočky. Náklady
na kamennú pobočku a internetový projekt sú diametrálne odlišné. U kamennej pobočky sa bez problému dostanete na počiatočnú investíciu niekoľko desiatok až stoviek tisíc eur (podľa veľkosti), kdežto u internetového projektu (internetové pobočky) sú náklady niekoľkonásobne, či skôr rádovo nižšie. Priebežná investícia do internetového projektu by mala zahŕňať technickú, aj operatívnu zložku projektu a mala by byť rozumne rozložená v čase.
Jednoducho ide o to, že nemusíte všetky stránky vytvoriť vy sami - ak máte financie, ktoré chcete niekam investovať a zhodnocovať ich, stačí si kúpiť ten správny internetový projekt a zarábať na rôznych spôsoboch reklamy alebo ho jednoducho určitú dobu zdokonaľovať a následne ho predať za ešte vyššiu cenu.
7. 10. 2022
S novou investičnou ponukou Zápožička vstupuje na trh česká spoločnosť TrustWorthy Investment. Program určený pre majiteľov zlatých či strieborných zliatkov garantuje šesťpercentný ročný výnos.
26. 9. 2022
V dňoch 9.-10.09.2022 prebiehal 25. ročník obľúbeného veľtrhu Zberateľ. Český národ je svojim zberateľstvom známy a návštevnosť tohto veľtrhu to len potvrdzuje.
15. 9. 2022
Posledná pamätná strieborná minca vydaná Českou národnou bankou na rok 2022 - náklad v kvalite proof: 15400 ks, náklad v kvalite stand 8300 ks.